Pages

5 Ağu 2014

taildeyimmmm

merhaba dostlar
güzel bir tatilin sonlarındayım. ramazan ayının son haftasında geldik memlekete. eş dost akraba iftarlarında geçen güzel zamanlardan sonra bayram muhabbeti yaşadık. çok şükür ziyaret edecek büyüklerimiz var onları ziyaret edip dolu dolu bir bayram geçirdik. ramazan ayının başında başaladığım fakat bitiremediğim bebek yeleğini bayramdan önce bitirmiştim, net olmayınca paylaşamamıştım.
yeleğin modelini hobievimizde naile arkadaşımız açıkladı. aslında düz renk bebe yünleriyle örmüştü çok çok güzel olmuştu ama yüncümde bu ipi görünce dayanamadım aldım renkleri çok cazip görünüyordu. pek bu modele gitmedi ama ördüm yinede.
nailecim açıklama için teşekkür ederim. diğer arkadaşların yeleklerini görmek isterseniz buyurun tık tık 
herkese güzel zamanlar diliyorum. selametle......

2 yorum:

Nilguntoys dedi ki...

çok güzel değişik olmuş eline sağlık canım

Igne oyam dedi ki...

cokkkk güzel olmuş hocammmm ellerine sağlık canım